sunnuntai 1. elokuuta 2021

Moderni talo

 

Minulla on uusi (käytetty) nukkekoti. Olen ihaillut tätä taloa jo pitkään, minä pidän sen modernista ulkonäöstä. Minna kauppasi tätä jo joku vuosi sitten, mutta silloin en raskinut ostaa (ja oli muita projekteja menossa), mutta nyt sitten minulle onnekkaasti hinta alentui ja päästin mieheni miettimästä, mitä hankkia minulle syntymäpäivälahjaksi :) Talossa oli valmiina sähkövalaistus ja ostin vielä erikseen keittiön ja wc:n kalustuksen Minnalta - ne kun ovat minusta tylsimpiä sisustettavia. Talossa on hieman kunnostettavia paikkoja (kuten aina käytetyissä taloissa :)), mutta en pidä kiirettä remontoinnin kanssa. Parvekkeen kaide on yksi ensimmäisiä korjattavia, se on hätäisesti nyt liimalla korjattu, mutta vaatinee kokonaan uuden kaiteen tekemisen. Mutta millaisen? Voiko noihin suoriin linjoihin tuoda kaiteilla kaarevuutta?





Siinä kuvakatselmus eri huoneista talon omassa valaistuksessa ilman salamaa otettuna. Tummat hyllyköt tuli talon mukana, joitakin kalusteita omista varastoistani olen lisännyt kokeeksi. Tähän taloon sopii ihan eri tyyliset kalusteet kuin esim. mun rintamamiestaloon. Yksi ostokseni sopii mielestäni tähän taloon mainiosti: PikkiSETin baaripöytä, jonka voisin ehkä sävyttää muiden kalusteiden mukaisesti valkoisella ja mustalla.


 Salaman kanssa otetut kuvat eivät ole kovinkaan hyviä, mutta vähän paremmin näkyy huoneet.


Kylpyhuoneen suihkunurkkaus näkyy lähinnä heijastuksena, koska seinät on ohutta muovia.

Kellarikerroksen valaisin oli irronnut katosta, joten se piti kiinnittää uudelleen.

Kunhan saan sisustusajatusta eteenpäin (edes siivottua vanhat pölyt pois), parvekkeelle ja noiden erkkeri-ikkunoiden taakse tulee takuulla kukkia.

Tämä on hyvin kiinnostava talo, jonka sisustamisella ja laittamisella ei ole mitään kiirettä eikä aikataulua. Aika näyttää, millaiseksi talo muuttuu.

 

PS. Nyt löytyi talolle alkuperäinen nimi: The Dolls House Emporium Lake View

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva sisustus- ja remontointiprojekti sinulla! Kiva nähdä, millainen talosta vielä tuleekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tämä on kiva projekti. En itsekään vielä tiedä, mitä tästä lopulta tulee :)

      Poista